på wayne's


Hatar att vi inte har fixat internet i lägenheten än, så får passa på att skriva när vi väl sitter någonstans där det finns internet. Idag var vi lediga och tog IKEA bussen, ja det finns, till IKEA och försökte hitta något fint till lägenheten. Tyvärr blev det inget köp men en och annan idé till vår pyttelilla etta. Det gäller att utnyttja varenda liten vrå om det ska gå att bo tre stycken iden.

Tog en snabbvisit hem till Norrköping i Torsdags och åkte tillbaka redan på fredag förmiddag. Träffade mina kära vänner där en av dem varit borta och rest i mer än ett halvår, så det var mycket att ta igen.

Sen bar hem till Oslo igen för att jobba. Det går riktigt bra och Det är verkligen ett dröm jobb men jag har ännu inte riktigt vant mig vid det.  Just nu har jag fått ganska många tider framöver på en av butikerna inne på steen o strom som heter Designers/dressroom. De säljer bland annat JillSander, armanijeans, D&G och Acne! Amaaziing.  Känns för bra för att vara sant och nu hoppas jag bara på ännu fler tider.


Sitter just nu på wayne's nere vid akers brygge i ett blåsigt och mulet Oslo.
Dock med väldigt fin utsikt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0