upplärning på Hugo Boss

Hej på er.

Just nu sitter vi på Wayens med varsin data framför oss. Har jag berättat att vi fick lägenheten. Åh den är underbar, kanske inte helt perfekt för tre men den är verkligen jätte fin, helt nyrenoverad och på frogner dessutom. (ska visa bilder så fort vi får igång bredbandet) VI har ju inga möbler än så länge så just nu delar vi på en 1,65 m. madrass och några filtar, inte så vidare flott men det får duga tills vidare.

Idag har jag faktiskt varit och provjobbat, dag 2. Vi skrev in oss på manpower i torsdags och igår hade jag mina första konsult träff och redan efter två timmar ringde dom och frågade om jag vill hoppa in och jobba på Steen Ø strØm (Norges svar på NK i Stockholm) på Hugo Boss avdelning. Det har varit två svåra men sjukt roliga dagar. Inte nog med att jag inte är bekant med kostymer och skjorter för män på svenska, utan då ska jag försöka kunna allt på norska! De ni. men det har faktiskt gått riktigt bra och jag har fått mycket beröm så jag hoppas att jag får fler tider där.

Igår var vi och grillade och drack lite vin i frogner parken. Visste ni föresten att det är typ 3000 nok i böter om man blir påkommen med att dricka sprit i parkerna här? helt sjukt. Folk gör ju det ändå , men hallå?
kom igen!  så himla dåligt. Dock trotsade vi detta igår, men gömde vinflaskan i väskan, för säkerhetsskull..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0